تقدیر از نیروهای امنیتی

بزرگان و علمای دینی ولایت غزنی از نیروهای امنیتی اعلام حمایت کردند این حمایت درحالی صورت میگیردکه برایreceived_1377102568989447 اولین بار چندی قبل درغزنی مسئولان شورای ولایتی حزب متحدملی ترقی مردم افغانستان طی برنامه یی که دردفترکاری قومندان امنیه غزنی دایرشده بود بااشتراک جوانان وحضوررسانه ها ازفرمانده قومندانی غزنی به نماینده گی ازدارالانشای شورای مرکزی حزب م،م، ترقی مردم افغانستان تقدیرکردند. آرزومندم که سایرجریان هانیزدرآینده باالگوگیری ازبرنامه های جامع ،ملی حزب م،م ترقی مردم افغانستان به پاس زحمات نیروهای امنیتی ازکارکرد نیروهای امنیتی تقدیرکنند وبااراده محکم درجهت تأمین امنیت بامقامات امنیتی همکاری کنند. جزئیات مجلس رادرگذارش عبدالقادر غفورزاده بخوانید.

متن گذارش :زرگان، علما، وکلای شورای ولایتی و مقامات

محلی ولایت غزنی امروز (دوشنبه ۲۸ قوس1395) طی محفلی از نیروهای امنیتی کشور تقدیر و آنها را قهرمانان افغانستان خواندند. درمجلس بیش ازده هاتن علما،جوانان، کسبه کاران،دانشجویان،بزرگان قومی نمایندگان احزاب سیاسی اشتراک داشتند. در این محفل انجنیر عبدالکریم متین والی ولایت غزنی گفت: آرامی نسبی فعلی کشور مدیون قربانی های بیشماری نیروهای امنیتی بوده و شهروندان برای حفظ این روند ملزم به حمایت از نیروهای امنیتی هستند.

متین در بخش دیگر از سخنانش تاکید کرد که در دنیایی امروزی مجهزترین تکنالوژی ها در اختیار نیروهای امنیتی کشورها قرار دارند و باید از نیروهای امنیتی در افغانستان نیز چنین حمایت شود.

در همین حال حسن رضا یوسفی منشی شورای ولایتی غزنی گفت که نیروهای امنیتی افغانستان و به ویژه نیروهای اردو و پولیس در غزنی از امکانات کافی برخوردار نیستند و حکومت مرکزی باید تشکیلات ولایت درجه یک را در اختیار این ولایت قرار بدهد تا مشکلات امنیتی غزنی به کلی حل شود.

حجت السلام والمسلمین نبی توسلی از اعضای شورا

ی علما و بزرگان قومی در این نشست برهمکاری مردم با نیروهای امنیتی تاکید کرد و گفت باشندگان غزنی نباید به مخالفان مسلح حکومت اجازه بدهند که از خانه و امکانات شان استفاده کنند.

با این حال برید جنرال نظام الدین خنجر، فرمانده یی لوای سه قول اردوی ۲۰۳ تندر در غزنی گفت؛ مشکلات امنیتی فعلی غزنی با همکاری مردم حل می شود.

به نقل از خنجر نیروهای امنیتی دشمن را خوب می شناسند و حمایت مردم و باشندگان غزنی از نیروهای امنیتی می‌تواند تمامی برنامه‌ های مخالفان مسلح حکومت را ناکام سازد. برنامه بادعاییه پایان یافت. ع،غفورزاده،خبرنگارخبرگذاری پیام آفتاب -غزنی

 

 

Comments are closed.