پیام تبریکی دارالانشای حزب متحدملی ترقی مردم افغانستان به مناسبت حلول سال نو ۱۳۹۷ خورشیدی و روز بین المللی نوروز

sarobon-eyd-card-1390شهرکابل      ۲۸ حوت

مردم متدین و باعزت کشور !
دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان، فرارسیدن سال 1397 خورشیدی را به تمام مردم نجیب و باشرف افغانستان، بخصوص رزمندگان راه آزادی، دموکراسی، ترقی، عدالت اجتماعی، نیروهای بیدار امنیتی و دفاعی کشور و مردم کشور هایکه نوروز را به مثابه جشن ملی تجلیل می نمایند، صمیمانه تبریک و تهنیت میگوید.
سال 1396 با همه فراز و نشیبهای آن گذشت، طی این سال درکشور محبوب ما روزنه های امید در عرصه اقتصادی بازگردید که آینده شگوفان را نوید می دهد. در روابط با همسایه ها و مناسبات بین المللی پیشرفت ها صورت گرفت. اما این سال بازهم مانند دهه های گذشته سال پر از خون، جنگ، انتحار و انفجاربود که تعداد زیادی از مردم عزیز ما در نقاط مختلف کشور را به کام مرگ برده و فامیلهای شان را داغدار و سیاه پوش نمود.
طرح هایی برای کنار آمدن با نیروهای مخالف مسلح روی دست است، امید عقل سلیم حاکم شود و صلح، این گمشده مردم افغانستان دریافت و دو باره در سرزمین بلاکشیده ما حاکم گردد تا مردم ما از مزایای زندگی در فضای صلح آمیز و امنیت که حق طبیعی شان است مستفید گردند.
سال نو همراست با جشن دهقان، بیداری طبعیت از خواب زمستانی و آغاز فصل کشت و کار و رشد زراعت. باوجود ایکه زمستان گذشته فاقد بارنده گی لازم بود، امید است خشکسالی دامنگیر مردم ما نگردیده و دهاقین ما بتوانند با کشت و زراعت مفید بر مشکلات اقتصادی زنده گی فایق آیند.
روز دوم سال به جشن معارف مسمی است، با صدای زنگ مکاتب درواز های مکاتب باز و ملیونها طفل و نوجوان در گوشه و کنار کشور روانه مکتب و مدرسه می شوند.
دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان آغاز سال 1397 را به تمام استادان، معملمین، شاگردان اعم از ذکور و اناث و رهروان راه آموزش علم و تعلیم تبریک گفته، امیدواریم در سال تعلیمی جدید دستآورد بزرگ آموزشی نصیب کشور گردد، دیگر حملات خشونت بار از متعلمین، معلمین و مکاتب سراسر کشور قربانی نگرفته مکاتب ما مسدود نگردیده و در دور ترین نقطه کشور بروی دختران و پسران بازباشد.
دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان یکبار دیگر تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت حلول سال نو ابراز نموده، آرزو دارد تاسال 1397 به سال صلح، تامین امنیت، قطح جنگ، سال پراز دست آورد های اقتصادی و تحقق پروژه های بزرگ اقتصادی ملی و بین المللی برای کشور ما، پروسه انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی عملی گردد، امید مردم عزیز ما رای خود را به فرزندان واقعی و خدمتگذار کشور بکار برند تا فساد از کشور رخت بربندد.
هر روزتان نوروز
نوروز تان پیروز
با احترام
پوهاند دوکتورمحمد داود راوش
رئیس حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان

Comments are closed.