پیام تسلیت دارالانشای حزب متحدملی ترقی مردم افغانستان به مناسب چارشنبه خونین کابل

FB_IMG_1496230997451پیام تسلیت دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان

۱۰ جوزای ۱۳۹۶

ای کابل از برای تو من گریه میکنم
در مرگ خلق،جای تو من گریه میکنم
در ماتمی که شهر،سراپا گرفته است
هر سو به غم سرای تو من گریه میکنم

هموطنان عزیز و به ماتم نشسته!

امروز چهارشنبه حوالی ساعت ۸:۳۰ صبح دشمنان ظالم و جنایت پیشه یکبار دیگر چهره ددمنشانه،مزدور صفتانه ، وحشی ، خونخوار،ضد انسانی ،ضد اسلامی و ضد افغانی خود را به نمایش گذاشته و با راه اندازی انفجار مهیب و سهمگین در سرک وزیر اکبر خان ،مردم مسلمان و روزه بدهن کابل را مورد آماج قرار داده که اضافه تر از ۴۰۰ تن در ین حمله شهید و زخمی شده ،خسارات هنگفت مالی به هموطنان ما وارد گردیده است.
دارالانشای حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان،تاثرات و تالم عمیق خود را به مناسبت این حادثه غم انگیز ،دور از کرامت انسانی که باعث شهادت و جراحت مردان ،زنان و اطفال بیگناه و ملکی شهر کابل گردیده ابراز نموده ،از درگاه رب العزت برای شهدای گلگون کفن این حادثه و حوادث مشابه ،بهشت برین و برای زخمی ها شفای عاجل تمنا نموده ،برای بازمانده گان و فامیل های شهدا، زخمی ها وهم متضررین حادثه المناک از خداوند منان صبر جمیل استدعا میدارد.
به گروپ های مخالف دولت خطاب میکنیم که با وجود پیشنهاد آتش بس در ایام متبرک ماه صیام که از جانب دولت جمهوری اسلامی افغانستان اعلان گردید ،چرا دست به ماشه برده مردم بیگناه ، ملکی و مسلمان را مورد حمله قرار میدهید. آیا این نشانه ضعف تان نیست؟
ار رهبری دولت جمهوری اسلامی افغانستان میخواهیم تا مسببین حادثه را شناسایی و به پنجه قانون بسپارد تا به شدید ترین مجازات محکوم گردد. جواسیس و اجنتان را در دستگاه دولت تشخیص و مورد پیکرد قرار دهند. بالای لانه های تروریستی حملات نظامی را تشدید و محکومین را به جزای اعمال شان برسانند. تا دیگر صدای گوشخراش انفجار آرامش خانواده ها و شهر ها را از بین نبرده ،دیگر زنان دلیر وطن سیاه پوش نگردیده و مردم صبور ما با چشمهای پر اشک عزیزان و جگر گوشه های خود را در دل خاک مدفون نسازند.
از نظامیان جامعه جهانی می‌پرسیم، نقش ،وظیفه موجودیت شما در کشور ما برای چیست؟ چرا در دفع حملات پلان شده استخبارات اجنبی سکوت کرده ،نیرو های امنیتی افغانستان را همکاری لازم نمی کنید.
_روح شهدا شاد و بهشت بدین جایشان.
_مرگ به عاملین حادثه تروریستی امروز کابل.

با احترام
پوهاند داکتر محمد داود را وش
رئیس حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان

Comments are closed.