پيام تسليت شورای اروپايی

پيام تسليت
شورای اروپايی حزب ملی ترقی وطن
مؤرخ ۲۵ اکتوبر سال ۲۰۱۲

خبر المناک و اندوهگين درگذشت رفيق محترم مير صفي الله عصمت عضو پرافتخار حزب ملی ترقی وطن ، روان و قلوب همه دوستان آن رفيق عزيز و گرامی را تکان داد .
ما يک رفيق صميمی ، فداکار و از خودگذر، دوست مطمين و بی همتا را از دست داديم .اين ضايعه آرامش طبيعی روح و روان مارا برهم زده است .
رفيق عصمت با تبسم ماندگار، با نزديکان خود وداع کرد و همه ما را در غم و اندوه بی پايان فرو برد . عصمت ، انسانی بود ، با قلب مملو از عشق سوزان به وطن و مردم ، با تواضع و خاکساری ، دارای اخلاق و فضايل عالی انسانی . وی تمام زندگی شريفانه و پربار خويش را وقف آرمانهای عالی انسانی ، برای نجات انسان وطن از قيد جهل و انواع ستمهای اجتماعی نمود . وی سالار قافله آزاديخواهی ، تأمين حقوق انسانی و عدالت اجتماعی بود . چهره فراموش ناشدنی و ياد جاودان رفيق عصمت اين فرشته معصوميت و پاکدامنی در خاطرات ما برای ابد حک گرديده است .
شورای اروپايی حزب ملی ترقی وطن در حاليکه به روح بزرگ شادروان اتحاف دعاييه مينمايدو با سوگواری نسبت ضايعه جبران ناپذير، به فاميل محترم رفيق بزرگوار شادروان عصمت ، هيأت رهبری حزب ملی ترقی وطن ، کليه اعضای رزمنده حزب ، به همه جنبش روشنفکری کشور و مردم افغانستان صميمانه تسليت عرض ميدارد، تجديد پيمان مينمايد تا در راه آرمانهای شريفانه و انساندوستانه شادروان عصمت ، با استواری و متانت عصمت الی انجام مؤفقانه به پيش خواهند رفت . انا لله و انا اليه راجعون .

شورای اروپايی حزب ملی ترقی وطن

Comments are closed.