قطعنامه مشترک فعالین شهر و ولایت کابل حزب متحدملی ترقی مردم افغانستان

قطعنامه مشترک فعالین شهر و ولایت کابل
حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان
مورخ ۱۳۹۶.۳.۲۲

در مورد دفاع و پشتیبانی از استحکام هر چه بیشتر وحدت حزب

رفقا!
در حال حاضر که افغانستان ،کشور محبوب ما دشوار ترین لحظات تاریخی را می گذراند و بحران اقتصادی ،سیاسی،اجتماعی سراپای جامعه ما را فرا گرفته ،جنگ و خونریزی ،ترور، اختناق ،فساد اداری ،بی عدالتی و بی قانونی بیداد میکند.موجودیت یک حزب سیاسی نیرومند ،سراسری، مترقی و دموکرات در کشور به ضرورت جدی مبدل گردیده است .گرچه در جریان مبارزات احزاب و سازمان های ملی و دموکرات ،مشکلات ، دشواری ها،فراز و نشیب های فراوان رخ میدهد ،ولی به این معنی نیست که توقف نمائیم،بلکه بر اه خویش ادامه دا ه ،اهداف خویش را که همانا وحدت تمام نیرو های ملی ،دموکرات و ترقی خواه کشور است ، بدست آوریم.
فعالین شهر و ولایت کابل بر مبنای اعلامیه جلسه مشترک بیرو های اجراییه مورخ ۱۳۹۵.۳.۶ احزاب شامل پروسه وحدت ،بخاطر تامین و تحکیم هر چه بیشتر وحدت صفوف حزب سعی و تلاش می‌نمایند.
ما فعالین حزبی شهر و ولایت کابل حزب اعلام میداریم:
توضیحات مفصل رفیق انجنیر سلیمان کا مجو عضو بیروی اجراییه و دارالانشاء حزب که در پرتو اسناد و مدارک تصویب شده غرض تامین و تحکیم وحدت را استماع،تائید و همچنان اطلاعیه دارالانشاء حزب متحد ملی ترقی مردم افغانستان را که رفیق وحدت ریس تشکیلات مرکزی حزب قرائت نمود تائید نموده تصویب میداریم :
۱.ما با تمام قوت از اطلاعیه ۶ جوز ای ۱۳۹۵ بیرو های اجراییه احزاب ملی ترقی مردم افغانستان و حزب متحد ملی افغانستان که وحدت هردو حزب را اعلان نمود پشتیبانی می‌نماییم.
۲.ما فعالین حزبی شهر و ولایت کابل از دارالانشاء حزب می‌طلبیم که پروسه وحدت حزب را با رعایت مکانیزم ادغام تشکیلاتی وحدت و تمام مصوبات و فیصله های بیروی اجراییه و دارالانشاء حزب را بدون هیچگونه مصلحت زیانبار ادامه داده و کنگره حزب را در پرتو اصول زرین اساسنامه دایر نمایند.
۳.همه اعضای حزب تنطیم در شوراهای شهرو ولایت کابل ،در تحقق تصامیم اصولی حزبی ، از رهبری ،دارالانشاء و بیروی اجراییه حزب ،پشتیبانی می‌نمایند.
۴.فعالین حزبی شهر و ولایت کابل حزب ،از همه اعضای پر افتخار حزب صمیمانه دعوت مینماید که با روحیه عالی وحدت خواهی ،رعایت اساسنامه،برنامه و خطوط اساسی پالیسی حزب با صفوف بهم فشرده و واحد در امر بزرگ تدویر جلسات حزبی غرض انتخاب نماینده به کنگره با شکوه حزب فعالانه شرکت ورزیده ،این امر بزرگ سیاسی را به یک جشن واقعی مبدل سازید.
_به پیش بسوی تحکیم وحدت حزبی و تدویر موفقانه کنگره حزب.

رفیق استاد رضایی ریس شورای شهر کابل حزب

رفیق مزمل ریس شورای ولایتی کابل حزب

Comments are closed.